lillördag

tror jag.
jag har numera noll koll på vad det är för dag, tappar känslan för allt lite mer och mer. är inte så rockigt att vara arbetslös, om man säger så... blir trött, orkar inget och vill inget!
ne, ändringar lär det bli. jag vill ju bli rik! :( hehe.

och inte kan jag lägga ut några bilder heller.. har en kamera, men har visst kamerasladden kvar hos mamma, hoppsan ;)
 
men eftersom att vi är dom pensionärerna vi är, så kan vi ju alltid få dagarna att gå genom att gå upp sent, vila middag och lägga oss tidigt. så skönt att sova :))) och nu när jag ändå skrev om sovandet, så är jag faktiskt himla trött och ska gå och lägga mig. typ nu, helst nyss!
 
vi hörs, när jag har något att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0