sextonde april två tusen tretton

tänkte nog mest säga att mitt humör är på väg åt rätt håll igen, är ju trots allt lite sol ute ;)
 
j-ävlar va jag städa och fixa igår. så himla grym när jag väl kommer igång. hehe
i skrivande stund sitter jag i pyjamas, men ska strax hoppa i ridkläderna och åka till Linnea! så blir en lång dag där. vi ska även åka lite tidigare och se på en annan hoppträning innan, det blir så bra så.
men nu lär jag kasta i mig lite frukost.
 
 

har förövrigt mycket på gång, många besök, hemlig resa och ett jobb på ingång. funderingar på att plugga också, skulle vara så roligt att hålla på med det man verkligen vill göra. fast jag avskyr att plugga. får fundera vidare på det!
 
 
hörs en annan gång.
ses snart, min finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0