torsdag 25/4 2013

förstår ni vad tiden går fort eller?
jaja hur som helst så är det torsdag idag och det betyder snart helg. alltså hemgång till falu kommun. känns skönt att få åka "hem" en helg.
har även fått sommarjobb på kvänumsgården, känns så bra! :) behöver jag inte åka till norge heller.
 
idag har jag i alla fall varit så duktig att jag varit ute och gått + sprungit en del. lite jobbigt ;) men så skönt efteråt. så nu tänker jag nog vara en slöis och ligga i soffan, se på lyxfällan, äta lite apelsin och så. sen tänkte jag fixa disken, laga lite mat, dammsuga och sen packa. :)
blir bra det här!
 
 
I need your love
I need your time
When everything's wrong
You make it right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0