ville blogga om något

men visste inte vad. så kör på lite frågor. så tråkig jag är!
 

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? nej inte riktigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej, borde jag det?
Hur många har du varit kär i? två skulle jag nog vilja säga.
Är du kär just nu? ja, jag är väl det

Tio frågor om dig själv.
Namn? hanna elisabet vestin
När fyller du år? 18 oktober
Några piercingar? två i tungan, en smiley och en massa skrammel i öronen
Vad har du på dig just nu? strumpa, byxa, trosa, bh, linne och tröja.
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag kan faktiskt vara jävligt snäll.
Vad är du bra på? att göra saker värre än vad dom redan var innan ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? min underbara familj, daniel, svenne och dom fina vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? mamma & elin <3
Vem är den roligaste av dina vänner? elin och marita, tillsammans är vi jävligt roliga i alla fall
Vem är snyggast av dina vänner? daniel ;)

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? vaknat, ätit frukost, städat, varit på arbetsintervju och fått jobb :)
Vad ska du göra nu? vika in tvätt och städa klart.
Har du gjort något dåligt idag? kört lite för fort.. kanske?
Vad har du ätit idag? youghurt, en apelsin och en smörgås med ägg på
Har du duschat idag? nej inte än
Är du trött nu? nja, slö kanske
Vad händer idag? tänkte ta en promenad.

Annat.
Hur mår du just nu? jag mår himla bra!
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 16:04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen endast.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? nix
Vilket är ditt favoritband/artist? ingen speciell faktiskt.
Vad gillar du för musik? skulle nog svara allt på den frågan

Kärlek.
Är du kär just nu? den frågan var i början också.
Har du kysst någon idag? ja jag tror det.
När kysste du någon senast? skulle varit vid sex tiden i morse
Är du romantisk? nja det vet jag väl ändå inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag trivs himla bra med daniel men annars så skulle jag nog säga singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej? hur lyckas man med det?
Vem sov du senast bredvid? daniel
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? fråga någon som vet
Hur ska din tjejen/killen vara? snäll, ödmjuk, ha ett intresse och så vidare. daniel är ett gott exempel på hur en kille ska vara, tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0