Har inget vettigt för mig egentligen.

Känns så sjukt, dom dagarna jag ska jobba så går tiden sååå sakta. Ändå gör jag ingenting, utan bara väntar?! :o
Skulle ju vara gött om jag kunde plocka ihop lite, dammsuga eller något sånt. Men nä, ligger helst och ser på film bara. Känns som att jag skulle glömma bort tiden om jag började städa eller något i den stilen, rätt knäpp är jag nog. ;)
 
Händer för övrigt inte så mycket i mitt liv annars. Kanske ska till Grebbestad i helgen och Ikea, men vi får se! Mamma, Kjell och Svenne kommer hit på söndag i alla fall. :) ♥
 
Men det var allt jag hade att berätta. Kass bloggning, inget att skriva och ingen sladd till kameran så jag kan lägga in bilder, bra odds för det här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0