Väck mig aldrig ur denna underbara dröm!

Jag förstår verkligen inte hur jag kan ha sån tur här i livet. Helt jäkla obeskrivligt känns det! Tänk att en enda människa kan få hela mitt liv så bra. Tänk att just jag har den turen att få ha det såhär bra som jag har det.
 
Jag har aldrig varit någon som letat efter ett förhållande. Utan jag har alltid sagt att det kommer när det kommer. För jag tror att om man letar efter ett förhållande så är det inte människan man är kär i, utan bara att ha någon. Typ vem som helst egentligen!  Jag letade aldrig, han fanns där hela tiden.
Nu bor vi tillsammans och jag är så lycklig att jag tror jag spricker ibland. Daniel är den mest fantastiska människa jag någonsin träffat och kommer att träffa! Och jag vill aldrig någonsin leva utan denna människa, för jag tror inte på ett liv utan han helt enkelt!
 
 
♥♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0