rackarns sjuka.

helgen är över, ännu en gång..
fredagen tänker jag inte ens tänka på igen.
och på lördagen vaknade vi redan halv 8, åt frukost, tog en promenad och sånt. sen skulle Daniel hålla på i skogen så jag var sällskap till Skara en sväng. :) Efter det blev  det mat och sånt med D och hans föräldrar. Var till Johanna & Anton, vi skulle bli fulla ;) dom blev, inte jag. Så ingen utgång för mig utan stannade en stund hos Jocke och Malin :)
Nu ligger vi som två sjukisar i soffan och slöar lite. Har varit en himla bra dag. :)
Men nu ska jag försöka vila så jag får tillbaka rösten någon gång.... :(

I veckan blir det  en riktig häst vecka, blir mycket bra det! :)
 
Hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0