tandvärk, trött och jävligt glad

har hjälpt herr skogstok med veden idag, skönt att vara ute i det fina vädret :)
sen åt vi lite lunch tillsammans innan han åkte och jobba. själv kasta jag i en tvättmaskin, bäddade rent, såg på sons of anarchy och sov (jävligt skönt), tills pappa ringde. och tänka sig att han kommer hit ikväll! :)
 
imorgon blir det full fart hela dagen.
en pappa som ska ha frukost, så tidigt det bara går. (runt 6-7 tiden....)
sen är det fyra hästar som ska motioneras. :) Linnea skulle visst ta hand om någon annans hästar, så jag tar väl hennes då ;)
Zambal ska ridas, Lordi ska ridas och Lukas ska longeras. Bettan skulle ridas av någon annan.
lika så torsdag och fredag också. Ska bli kul och jag har något att göra hela dagarna! :)
 
Nu ska jag storstäda, för fy fan hur det ser ut här...
 
Kanske uppdaterar er senare om något ointressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0