måndag igen!

det har varit en underbar helg, alldeles för kort dock...
mamma, kjell och svenne kom hit i fredags :) i lördags var vi och red hos linnéa. mamma red shirehäst för första gången i sitt liv. och gissa om hon var nöjd sen! på kvällen var vi hos johanna och grillade, jag, mamma, kjell, daniel, hans föräldrar, johanna, anton och hennes föräldrar + ett antal hundar. :)
och igår så tog jag en mysig morgonpromenad med min älskling. att man kan älska ett djur så mycket?!
 
idag ska jag åka och rida igen, blir en lång dag. ska dit innan linnéa kommer hem och mocka + fixa allt hö och rida en häst tänkte jag. sen ska vi rida två turer, så alla vilddjur får motioneras idag :)
 
skulle ha städat efter helgen också, men får se om jag hinner med det idag. annars är det en dag imorgon också!
 
lite uppdatering från mig har ni fått nu i alla fall. nu ska jag göra mig lite frukost, så vi hörs.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0