Ska man skratta eller ska man gråta?

Vet inte vad jag ska säga om natten...
La mig i tid, kollade en stund på en film men stängde av, somnar, vaknar, somnar till igen, vaknar. Så nu har jag mer eller mindre varit vaken sen strax efter tre. Vet inte om det är höjden av lycka att sova så kasst när klockan stog på 5, eller om det är när Daniel 24 år kommer hem skit full, sitter i sängen och suckar och berättar hur allt snurrar (som att jag inte vet hur det känns), eller kanske när han spyr ute (med öppen dörr så jag hör allt), eller kanske när han trots allt inte riktigt lyckades komma utanför dörren innan han spydde, ELLER när han inte tar upp skiten som ligger i hallen och jag får göra det 20 över 4 en fredagsjävlamorgon!
Nu har jag i alla fall ätit en gofrukost med juice och äggsmörgås, nu hinkar jag kaffe för att stå ut med allt. (om man får säga så)
För att tillägga så ska jag åka till Ullared om 25 minuter och spendera hela min dag där, f-a-a-n vad jag känner mig pigg på allt just nu.
Tack Daniel för den fina morgonen, ska minnas detta när jag blir magsjuk eller något liknande! :)
 
 
Nej, tack och hej
 
ps, vilken snygg frillifrilla du hade mamma ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0