Ville bara säga att jag älskar dig,


När jag inte vet vad jag ska ta mig till med vissa saker, då ringer jag dig och du har alltid det bästa svaret utav alla. Hur kan du ha det ? Du är min livs glädje, när jag är påväg neråt så tar du mig upp direkt. Jag vet att jag är bra dum ibland, men de är du också. De kanske är det som gör att vi är så jävla bra tillsammans ? Jag vet att jag är urdålig på att höra av mig, och de står jag för, du finns ALLTID i mina tankar, vare sig du vill eller inte. Alla minnen vi har tillsammans kommer vandra med mig livet ut, och hoppas du också finns vid min sida även när jag är en gammal gnäll kärring, eller rättare sagt när du & jag sitter där och gnäller på alla ungdomar som gör precis det vi gör idag. De kanske är då vi kan dra fram våra gammla minnen och bara skratta och sluta gnälla på dom, för vi vet att de dom gör är skit kul ! Som när vi körde fast? Vi stod där och trodde att vi skulle dö ? haha ja självklart dör vi här i ett lerhål, skrattade nog tills ja grät den kvällen.


Hur som helst, den dagen du försvinner ifrån mig dör jag min själ rinner ut som sanden ur ett timglas.
Tack för att du finns, jag älskar din mamma för att du finns, hur ska jag någonsin kunna tacka henne för det?



Älskar dig och kommer aldrig att sluta med det.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0