life is a highway

ja, nu jäklar ska jag ta tag i det här med bloggandet igen.. (eller försöka iaf)

har jobbat och pluggat nå otroligt nu på slutet, har även spenderat min lediga tid på körskolan!
men nu är jag så ledig som det bara går att bli :)

å inatt sov jag hos sabina. saknat henne rätt mycket om man säger så!
känns iaf rätt löjligt att jag sov hos henne, vi bor typ två meter ifrån varandra nu när hon flyttat. ;) haha!

är iaf sjuk också. "mul- och klöv sjukan" blandat med "kräk- och feber sjukan". inte så jävla rockigt om jag säger så då.  nej men det gör ju inget...

och ja, om två jävla skit förbannade löjliga dagar är det julafton.
och ja, KAN NÅGON SKJUTA MIG INNAN??????
och ja, jag hatar julen, tyyyp mest av allt.
och ja, usch!!!

och ja, dagen innan julafton ska jag till lottas föräldrar och fira jul.
och ja, på julafton ska jag först till farmor och farfar och efter det till mormor och morfar...
och ja, på juldagen till mamma och kjell.
TUUUUR JAG INTE HAR NÅGRA SLÄKTINGAR ATT FIRA JUL HOS!!!
men jag slipper den äckliga jul maten iaf och det är ju tur i helvetet det. :D
eeehhehehehehe vad kuuuuul!

nej nu ska jag tänka lite mer på min man och lägga mig på soffan.
hejdååååååååå jultomten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0