hvestin, jag är bättre än dig!

jaha ja,  då ska vi se hur det här går till. ;)
det har hänt mycket roligt på slutet som jag inte direkt vill skriva på bdb eller facebook, med tanke på alla som snokar. :p nja nej men ja, igår så umgicks jag med ante och anders, brumma lite bil och snackade en massa skit. ante skulle såklart prata om "gamla minnen". haha! hem och fixa lite sen var det ett evigt pratande i telefon inatt, men det är ju tur att vissa är ärliga. så nu är jag tröttis och ska egentligen till backen men det är på tok för kallt! så jag tar och fixar här hemma lite så det blir någon ordning. hoppar över vika gör jag nog idag också, är inte på något toppen humör för det. eller äh, vi får se! ;)

som sagt, tur vissa är ärliga.
ja, varför blir jag inte förvånad?!
men jag säger såhär, varför ska jag ens bry mig?
har ingen tid och ork att springa runt och vara deppig för det här.
så nej, lev ditt liv som du vill och kanskekanskekanske att du ska lära dig att stå på dina egna ben!


hadet.
/hvestin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0