jag försöker stanna tiden men allting går för fort.

har varit ute och glidit lite med sabina idag, muuuusiiit!
känns som att dagarna går så fruktansvärt sakta men ändå alldeles för fort.
vaknar sent och lägger mig på morgonen, inte okej. men det skiter nog jag i! :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva med jag har ju ingenting att göra... :p
så det här får vara sista seriösa meningen för mig idag!

ordet förlåt bara ekar i huvudet!

och här kommer trulsas godnatt saga som hon skulle ha?! :s
det var en gång ett troll som hette trulsa.
trulsa bodde i skogen.
så, med andra ord vart det trulsa i skogen.
godnatt trulso ;)



bilden säger mer än tusen ord! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0