Need You Now

känns som allt fortfarande är i en dröm, en dröm som jag vill vakna upp ur så snart som möjligt!

din tid är inte ute än, inte nu! du har så mycket mer kvar.
du är 16 år, jag vet att du mår skit. men robin, du klarar det här, du kan överleva, du kan komma tillbaka, du kan få ett liv som du vill ha. du kan kämpa, du kan ta livet med storm steg! för du om någon kan klara allt!
robin, jag ber på mina knän över att du ska klara dig och komma tillbaka, starkare än någonsin! och att du ska kunna känna den känslan att du vill leva.

kom igen nu, du kan klara det!
alla mina tankar går till dig för vet du, det är inte tid för dig att avsluta nu!

JAG ÄLSKAR DIG, min vän.
robin svart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0