vi gör det igen.

ja, efter en helg i malung så är man ju rätt trött.. fast det gör ju ingenting eftersom att vi haft rätt skapligt skit kul. (:
tyvär så kan nog ingen utav oss riktigt berätta vad vi gjort, för det finns inte så mycket minne för det. speciellt inte från lördagen.
men tack ni för en skit rolig helg, evelina, jasmine, barro, fredrik, toni, kenneth, johan och ni andra :D

så kan jag ju ta och berätta en annan sak, du är totalt jävla slut i huvudet!
det är då så att klockorna stannat för flera år sen, haha.
& vet du vad, det är så jävla slut på det här nu, försvinn bara!!
för du om någon är en s l a m p a, så sluta kom och säg att jag är det ;) hihi!


och på fredag får jag träffa den finaste människan jag känner.
så, vem längtar inte till fredag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0