du är det vackraste jag vet.

du betyder så himla mycket för mig, du vet att jag, jag älskar dig!

en jävla konstig kväll igår om jag får säga det själv. :o
började med att vi härjade runt hela dagen (jag och sabina), sen vart det att åka till mora. tukta satan på vägen dit (y) åka runt lite där till en (ska jag kalla det idiot?) börjar fjolla satan.. och k fjäskar satan, t grinar och ja, så jävla rockigt vare ju inte dock. så att slutsatsen med mora är: besviken och less på allt, trodde jag hade vänner jag kunde lita på. men nej, nej, nej, tänk att man kan tro så mycket fel!? :s

så då tog vi rääääser bmwn och åkte till sågmyra och hämtade räkan som skulle följa med oss och hämta micke i sandviken. och bara jag säger sandviken, sabina, jag, trötta? nja det gick ju inte så bra om man säger så, tror räkan vart rätt trött på oss. haha! efter ja, en timme kanske så hittade vi på mr michael som var långt långt ut i skogen...

och sabina smart hjärnan frågar räkan "såg du älgen?"
VEM FAN SÅG INTE ÄLGEN SOM HÄRJADE RUNT PÅ HELA VÄGEN TJUGO GÅNGER? ;)

och kvällen slutade halv fem på morgonen om jag inte minns fel du.

nu ska jag städa klart, rocka loss som satan, vänta på min bästa sambo som ska komma hit så vi kan deppa ihop!
skriver nog sen, du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0