somebody like you!

får väl be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men har ju haft fullt upp!
dom senaste dagarna har jag spenderat med sabina (ovanligt) vi har träffat på två favoriter vid namn kim och daniel :)
igår var jag även till åland över dagen, ska jag vara ärlig så sög det rätt hårt. speciellt att åka buss. :o
hinner inte mer än hem förens det blir att springa över till sabina, hej och hå vad vi härjade runt igår!

har mina funderingar på att åka in till evelina och barro en stund idag och titta på one tree hill!!!
fru ekman sa även massa annat skit om att hon ligger satan mycket, usch ;)


juste, blir lite klent med bilder nu för tiden.. eftersom jag har tappat bort kamera sladden, surt satan.

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0