hvestin, not in love!

-
no, no, no BIG no!
eller kanske lite kär i min pappa som köpt en bruuummbruumm till mig, alla tiders ska ni veta. (y)

-
snart tillökning i våran "häst familj" eftersom att våran kära lilling ska ha föl om 25 dagar!!!
så alltså om 25 dagar har den lilla krabaten legat där inne och bråkat i 11 månader, helt otroligt! 
och jag vet att jag sagt 1000 gånger att jag ska sluta med hästarna, men det går faktiskt bara inte nu. moster behöver all hjälp i världen. och faktiskt så ser jag framemot allt slit och slät, bestyr och bråk, alla gånger man är så nära att ge upp, alla gånger man känner att man bestigit berg med den där "förbannade" hästen. all den glädjen som (framfört allt lillingen) en häst faktiskt kan ge en.
varför sluta med något som varit ens intresse sen man var 6 år?
fuck heller att jag ska, nu är det bara att tuta och köra, vi kommer att ha sveriges tre bästa hästar i stallet om tjugo fem dagar, 25, tvåa femma! JAG FATTAR DET INTE!

-
börjar tröttna på det här jävla velandet från din sida nu!
"jag vill ha tillbaka dig", "jag måste tänka på saken ett tag", "jävla hora", "jag älskar dig", "du är så jävla äcklig", "förlåt, jag menade inte det" blablabla.
fuck you, nu är det nya tag förstår du. så lämna mig ifred nu my dear! har ju fler som väntar. hahaha ;) skämtosidosådär.

-
jag har insett att felet var du och inte jag! visst, jag saknar dig ibland. men, det blir mer och mer sällan att jag saknar dig. och när saknaden är mindre än glädjen utan dig så är det ett gott tecken på att it´s over!

-
jag är sämst på att uppdatera, men det skiter då jag fullständigt i! jorrrraa.
snart helg, fan vad mysigt då.
hadet!

/hvestinvareva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0