18 år & 1 dag

så vart min rubrik idag. ;D

då vart allt det här med födelsedags trams över, äntligen!
fick 1000 kr av mormor och morfar.
1000 kr och vin av mamma, kjell och jocke.
en båt resa till finland av moster.
en gris av ankans pappa! (y)

hemma från skolan idag igen.. är skit dålig nu igen, funderar på att dö lite idag!
blir att ringa till vårdcentralen innan veckan är slut om jag inte är bättre.
suger så mycket!

igår så umgicks jag med jerry igen, kära nån vad jag har saknat det!
vi satt och pratade mest om allt möjligt och om ingenting. så skönt att vi fortfarande kan prata om allting!!
sen gick vi och pratade lite om grycksbo när vi skulle från macken, bara om allt möjligt sådär. så går vi innanför ytterdörren och det första han säger är "jag bor i grycksbo och jag har bajs på min matta". och på så vis gjorde han min dag. :) världens bästa jerry.

ja sen så var det ju bara som så att jag och ankan hade damp damp damp, vilket inte är allt för ovanligt men ändå. :o efter det så stack vi hem till henne och pratade lite innan hon skulle åka till anders och jag skulle följa med toni och kenneth till sågmyra. vilket jag nog ångrar att jag gjorde, på tok för sent kom jag hem! men jaja.

min födelsedag var lik alla andra dagar, förutom att jag fick äta smörgåstårta! :)


nu ska jag nog rycka mig i kragen och försöka plugga innan mitt huvud sprängs. 


♥ still, I love you the most in the world.
you are my security, my heart, my everything.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0