det är ju inte mitt fel att du är dum i huvudet!

då var det dags att blogga lite igen då! :)

det är ju såhär att jag har fullt upp på dagarna med att plugga och sånt där så det blir inte så mycket tid till något annat.
har ju varit helg också!
på fredagen så var vi i bjurs på kalas, spårade ur totalt. (det är ju inte mitt fel att du är dum i huvudet!) eller det var trevligt ett tag i alla fall. :) och lördagen så var jag och ankan på etage, sög stenhårt. så efter en cider så bestämde vi oss för att åka där ifrån, vilket vi gjorde också. var mest på dåligt humör och satans trött så jag var inte den socialaste den dagen iaf. :p och söndagen var jag och ankan ute på turné och pratade lite. :)
ja, måndag igår då. jessica och jag skulle slå våra kloka huvuden ihop och göra UF, slutade med att vi gjorde en blogg, åkte in till farmor och farfar för att äta tårta och sen sov vi. duktiga vi! :)

och idag så har jag varit med min hottie emma, så hotta är vi ibland. svullade i oss "ett par" popcorn, cola och chips. popcorna tog överhand och ja, popcorn är en livsstil!

å nu ska jag städa rummet, prata lite med snygghuvudet och sen sova. ska till banken imorgon och plocka ut stor vinsten!!! gillas.


Och kom alltid ihåg:
Livet mäts inte i hur många andetag vi tar,
utan i de stunder som gör att vi tappar andan


RIKSOST!

Kommentarer
Postat av: EEEE

Jag mår illa.... - ÄT POPCORN!!!!!!!!!!

2010-10-27 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0