imorgon är det ju söndag

vilket jag har trott att det varit heeela långa skit dagen. eller nej, min dag har varit riktigt bra måste jag säga! :)

igår åkte jag till mormor för att ha en kväll bara hon och jag.
allt slutade i alla fall med att hon tycker exakt så som jag tycker!
att vill jag flytta så ska jag göra det, ingenting ska hindra mig eftersom det handlar om min framtid.
"ingenting är omöjligt, ta steget! jag skulle gå genom eld och vatten för dig, jag skulle dö för dig hanna. du har mitt stöd vad som än händer! men kom ihåg, jag kommer sakna dig"
vad skulle jag gjort utan dig mormor?
jag älskar dig!

 
i alla fall.. idag har jag varit och fixat med hästarna lite, eller ja två timmar vart det! dom är ju trots allt tre. och efter det så har jag faktiskt bara legat på soffan och sovit, tittade lite på tv också (när jag orkade hålla mig vaken). ja sen kom moster så vi åt lite mat och "boxades med björnara" som jag säger, vi tog in hästarna med andra ord. sen var det bara raka vägen hem och packa upp allting från göteborg och ullared. bättre sent än aldrig! 
& sen kom björn hit och hälsade på så vi kollade på lite tv med moster och sen tog vi och pratade lite skit också. duktiga vi :) men nu har han åkt hem, moster sover och även jag ska sova lite nu. för imorgon är det dags att jobba igen, wiiiho!

en sak jag är duktig på är ju att skriva lååånga blogg inlägg som bara är pissigt tråkiga!
härrå.

en slapp bild på två slappa människor. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0