jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här.

DU VET ATT DET ÄR AVSTÅNDET SOM HÅLLER OSS ISÄR.
just nu känns det exakt så, finns inga bättre ord som kan förklara hur det är!

äntligen börjar jag bli på bättringsvägen (tror jag)..
har faktiskt inte tid att vara dålig nå mer!
imorgon är det back to school som gäller, suger men det behövs ju göras.

var i alla fall till cross roads idag och pickade lite hål, är väl alltid lika onödiga pengar men alltid så kul!
så ja så har min dag varit, inge mer nej!

jag suger på att blogga, jag vet! men jag har ju ingenting att skriva om för det händer liksom ingenting!
men snart är det helg, då ska det hända grejer. blir antagligen vika på lördag och då ska jag dricka öl, minst öl, ja massa öl. bara för att!!! eller äh, det visar sig.

nej nu ska jag gå och göra ren min nya vän som sitter på min kropp. HAPPY ME, om man säger så. sen är det snark dags. lövely!

h e j d å .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0