jag minns varenda scen ifrån våran film

åååh jag måste ju bara få berätta hur gullig min gulliga vän är! :)


vi har ju skaffat oss en blogg tillsammans (jag och jessica alltså). skriv om ni vill veta vad den heter :)
och så gullig som hon är så har hon ju skrivit en text som gör mig helt rörd.

"Hanna, du är en stor del i mitt liv ska du veta.
Folk säger att ord är ord, men att bevisa är svårt, men jag skulle kunna dö för dig!
Att vara din vän är värdefullare än något annat på jorden.
Du är guld värd vännen!
Efter att sett många vänskap tagit slut vill jag aldrig att detta tar slut
för de är det bästa jag har.
Tillsammans ska vi vandra genom livet, hand i hand.
Jag älskar dig!"


hottisar igår innan bowlingen. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0