så underbart det ska bli

att få åka bort, även fast det bara är en helg. men ändå!
ska spendera helgen i göteborg, vilket känns så sjukt långt bort. ;p
om planerna håller så rullar bilen från falun mellan 7-8 på fredag morgon, när vi är framme var en senare fråga.. så när vi kommer ner ska vi packa ur alla saker där vi ska "bo" och sen kära vänner åker vi och ser volbeat. :)
nog för att jag redan kikat på dom en gång, men vad skadar med en till?
lördagen ska vi ta och bege oss ner mot ullared, vilket alla vi har delade åsikter om. (typiskt mig) och förhoppnings vis har jag tvingat med mig den där människan som ja, han ja! ord valet är svårt, om man säger så.
ja och sen ska vi åka mot göteborg igen, äta på restaurang och bara kika runt lite. sådär mysigt som man kan göra det till!

så det här blir nog sista gången jag sätter mig framför datorn för den här veckan, men det sket väl jag i just nu.

HEJDÅ!

nog saknar jag det allt. alltså, som jag hade dig förut.
7 1 1 0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0