tralalala

like it was always meant to be you and me.

tänkte bara skriva lite om helgen i göteborg. :)
på fredagen så åkte vi till göteborg, stannade till i örebro typ, där pappa bjöd oss på mat. snäll är han ibland! :) efter det så fortsatte vi mot göteborg, tycker resan gick as fort och bra. när vi var framme så gjorde vi oss klara och gick ut och åt. sen var det bara att ta spårvagnen till scandinavium för att se volbeat. och jag kan då
säga det att dom var verkligen skit bra. (y)
på lördag åkte vi till ullared och handlade en maaaassa saker. käkade lite mat sen åkte vi mot vandrarhemmet igen och pratade en massa och bara hade det mysigt. :))
sen var det ju söndag och vi packade ihop och började åka hem över, stannade även i marieberg(?) för att spendera dom sista pengarna. haha! 
det var nog allt.

nu har jag iaf kommit hem från en kväll med mamma. bjöd henne på mat sen har vi solat och pratat en massa om just livet. jag älskar dig M ♥

nu ska jag nog ta mig en spring tur, kasta mig i duschen och sen gå upp och umgås lite med min bror.
ha det bra, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0