tusen gånger om .. .. ..

jag vägrar inse, men du sviker mig alltid.

ja inte nog med mina funderingar som jag har så kom det en extra igår kväll. :o
när ska det vara nog?
men igår i alla fall så fick jag veta att han vill ha tillbaka mig och skulle kunna göra allt för att få det också. nog för att han sagt det förut, men jag har aldrig trott på det. och nu börjar jag fundera, ska jag tro på det eller inte? jag har faktiskt ingen aning..
som svar fick han att han ska bevisa det och sen får vi se! är inte säker på något eftersom jag inte vet vad jag vill, men allt kan ju ändras.
vi hade det ju bra och så ett tag, men det finns ju alltid en anledning till att det inte skulle funka.
den anledningen vet bara jag.
& oj vad ni funderar på vem det är nu va?!

åh jag blir upp och ner vänd av det här.
så därför går jag och gör mig klar för sen är det skoldags.
och i natt sover jag hos jessica så vi kan prata igenom det här. :)

tänk om allt kunde sluta vara så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0