what's my age again

nu sitter jag här och är verkligen förvirrad på hur jag vill göra framöver..
jag vill liksom inte vara uppbunden av ett par hästar, jag vill verkligen inte det!
det är inte det jag vill hålla på med i hundra år till. känns inte som att det är något utav ett intresse att lägga ner tid och själ i att hålla på med hästar nå mer. visst jag gillar det, till en viss gräns!
och då tänker alla när jag säger så: "vad är problemet då?"
problemet är det att jag har blivit delägare i en häst, vilket jag inte var med på. och jag vet att moster klarar inte av att ta hand om och träna två hästar själv.
men förhoppnings vis går det här att lösa! det måste gå..

och nu till det andra jag funderar på!
jag är ju så sjukt sugen på att flytta här ifrån (alltså när jag slutat skolan), det behöver inte vara långt men en bit i alla fall.
vart, när och hur har jag inte tänkt ut riktigt än, men jag har mina funderingar! och det blir inte uppåt för där är det för kallt.
men det känns som att det är ett sånt stort steg att bara packa sina saker och flytta, flytta ifrån mitt liv.
ändå känns det som att jag är så klar, så jävla klar med allt här.
tänk vad skönt att börja om?! och allt man varit med om här omkring ligger med mig i mitt minne, mitt hjärta, min själ. som att jag bara skulle kunna packa upp det när jag ville och tänka tillbaka på allt roligt och även allt tråkigt. visst skulle jag sakna min familj och mina vänner, men allt finns ju kvar. bara längre bort än nu!

och jag lovar att jag ska fundera ut allt riktigt noga nu.
tar nog och börjar med att jag sover på saken.
ha det.


du är allt för mig, för jag älskar dig!

dig är jag glad att jag har, min dubbel-haks vän.

och jag är för cool i dom fula glajjerna

Kommentarer
Postat av: Din dubbel-haks vän!

You know!

Jag är lyckligast i världen som får ha dig som min lilla vän! <3

2010-10-16 @ 16:28:00
URL: http://ajsf.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag är mer än lyckligast i världen som har dig! <3

2010-10-16 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0