jag älskar vägen du går på.

jaha ja, då var det dags att skriva lite igen. :p
idag har jag klippt kkrääset hos mamma och kjell och plockat in sjudundrandes mycket ved, hejja mig?! mysipyst lite med min fina man! han är guld i mina ögon. snart är han så gott som färdig med att lära sig (vissa) saker. :) jag är bäst, du är bäst, vi är bäst! (y) ja och efter det städade jag väl mitt rum. kära nån vad duktig jag är.

mja, snart är det helg också. fredagen blir tydligen lugn och på lördag blir det partajj med jf, sl och förhoppningsvis sabina :) bästabästakulkulkul!!!

å nu mina kära vänner ska jag sova..
trodde sängen skulle bädda sig själv så jag har väntat på det, men den ville inte som jag så jag får göra det själv. idiot säng, lär köpa ny!
hehe roliga jag, inte.

godnattelinatt med er.

man kan inte bli en gullig gull om man inte umgås med folk som är gulligull.
nytt ordspråk helt klart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0