never alone, always alone

sitter här med sveriges värsta huvudvärk, lite feber och ont i kroppen.
men nog ska jag ta mig till skolan ändå, fast så kom jag på att jag har inga lektioner... så det blir bara att åka till hosjö och träffa toni så jag får mina nycklar. :) sen ska jag ta mig till körskolan och sitta där någon timme!

igår så tog jag och dödade lite tid med jessica och sofie. :) var och kikade på rusta och öb efter grejer till vårat UF, vilket inte vart så lyckat. efter det så tog jag väl mig tid och träffade toni och micke, vilket slutade med att vi satt utanför micke ett bra tag. efter ett tag så vet jag inte vart alla tog vägen så jag och toni kikade lite på film.
ja, tack för igår! :)

har då kommit fram till vilka vänner som är riktiga och vilka som bara är på SKÄMT!
kan räkna dom på en hand, om jag säger så.

det börjar lukta kärlek så, nu ska jag vandra vidare, hejhej!
M


söttjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0