rock down to...

lite mer än en månad kvar tills det är dags för mig att fylla år. jag vill verkligen inte!
- tur är det då i alla fall att jag fortfarnade är sjutton och slipper rösta, hugedamig.

känns som jag har världens press på mig, endast för att jag blir ett år äldre?! låter sjukt, men just så känns det..
lär få det där körkortet som jag tjatat om så länge. men såhär är det, jag har inte tid att både plugga till körkort och i skolan så nej det får ta sin tid just nu.

så var det ju det där med att man kan gå på krogen, köpa nikotin och liknande när man blir arton.
vilket inte jag tycker är så mycket att säga hipp hipp hurra över. men ja ja.

men vi kan ju säga såhär då, jag KAN ta körkort, jag FÅR gå på krogen, jag FÅR köpa nikotin och ja, allt annat som jag känner för! :)

och, jag ska önska mig allt dyrt som jag kommer på ;D
som t.ex en ny telefon (eller nej, skit i den), en sju dundrandes rockig stereo, bra ljud till en bil som jag kommer köpa någon gång i mitt liv.
men mest av allt, jag önskar att jag kommer bli överraskad med något riktigt roligt av mina kära vänner!
TACKAR JULTOMTEN OM JAG FÅR NÅGOT UTAV DET!

pusss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0