rubriker suger, som vanligt.

jaha, då sitter man här igen!
har absolut inge vettigt att skriva, men jag kan ju ta och berätta om min helg. som inte vart som den skulle!
vi börjar med fredagen: var hemma hos mamma till skit sent på kvällen. efter det kommer ankan på att vi ska hem till henne för hon ska dricka sån där alkohol. allt slutade med att vi åkte till pitchers, kom dit mellan ett och halv två, så värt?! :o
missade bussen, jippie! så vi hamnade hemma hos björn.
lördag lördag lördag, jag och ankiie tog och åkte hem till björn och sa hej en sväng, sen ville jag hem för jag kände mig sjuk!
och så har det varit sen dess, ligger hemma hos mamma och är sjukis!

men snart är det helg, då ska jag jobba häcken av mig.

svenne! ♥
hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0