söndags kvällar

.. är dom värsta kvällarna som finns!
mer än så finns inte att säga.

nu är helgen slut i alla fall och vad har jag gjort då? :o
jo jag har ju faktiskt jobbat både fredag och lördag. har alltså spenderat hela helgen tillsammans med angelika och även sabina, igår. :)
så nu väntas en vecka full med plugg.. jag förstår inte hur jag orkar med det?! :o men det är bara att bita i det sura äpplet ;)

egentligen skulle jag vilja vara ledig en vecka och åka här ifrån för en stund.

och viiiilken beslutsångest jag har över det här med hårfärgning.. :(
har nog bestämt mig för att någon annan får bestämma åt mig hur det ska bli och se ut!

nu är det dags att läsa bok och sen sleep time. :)
M






Kommentarer
Postat av: rocken

älskar dig !

2010-10-03 @ 18:11:05
URL: http://evveekmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0