blåser iväg

men det gör ju inget att det blåser om man säger så, det är faktiskt helt okej! :)
idag har jag varit hemma från skolan för jag mår på tok för dåligt, ska iaf ta mig dit imorgon ändå..
ja sen har jag spelar tv-spel och varit till hästarna med käraste evelina, efter det tog vi (hon) och gjorde en as go sallad till oss två som vi smackade i oss, muuums. sen hände det en liten olycka... :( vi la oss i soffan och somnade som två stockar och jag drömde världens äckligaste dröm. men ja, nu är vi vakna iaf och ser på tv med varsin huvudvärk, om inte annat har jag huvudvärk för två. gött däärå!
ja nu ska jag iaf ut och möta dennis jävel som ska jävlas!
imorgon blir det mys med mina mys tjejer :D :*

hej så länge.

 


jag älskar dig, ful som snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0