då var det en ny månad då!

april månad har ju börjat både bra och dåligt om man säger så.
det som är bra är att daniel, martin och johan var upp i helgen och hälsade på :)
det dåliga var att 7-8 stycken hel nördar slår sönder porten och vandrar in i lägenheten med kedja och grejer, det är mycket moget det!
och sen var det vi som var dum i huvudet som ringde polisen, haha fan ja!!! ;)
riktigt moget av er pojkar! all kärlek åt er. <3

så då bröt jag väl kontakten med dom också, känns faktiskt riktigt skönt att slippa all den skiten!

men nu ska jag åka till mackedonien med min fina skruttfia gris marita. :)

puss till mig själv och er andra, fan vad bra jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0