sämst på att blogga, men vad gör det då?

har inte haft tillgång till nå internet å så på ett tag så bloggandet blir lite sämst!!
tänkte ta och berätta lite om mitt lov faktiskt..
i torsdags drog jag å min kära klass till stockholm. vi var på visning på grand hotell, grill och sen var vi och åt på operakällaren vilket var helt okej. vissa i klassen har ju inte alla getter hemma om man säger så. "gös är ju fågel" "tror du man får dessert vin till desserten" och en massa mer dumma kommentarer ;) sen tog vi tåget hem igen och marris kom och hämtade mig för hon är ju fööör snäll! (y)
fredagen tog jag mig upp as tidigt för att hjälpa pappa och lotta med att fortsätta bygget på deras nya hus. sen kom marita och hämtade mig (igen). så gjorde vi oss klara i all hast och drog till daniel i bjurs för lite förfest, sen spenderades kvällen uppe på dössberget tillsammans med alla dom. (:
lördagen blev som så att jag och marita åkte till daniel för lite fest igen, hämtade upp lill emmis också. blev lite bäverhydds-häng och efterfest hos daniel med trulsa.
i söndags så var det bara att börja om igen hos marita och sen kom emma också. tog oss en vända till enviken fast vi blev inte så långvariga där inte, vissa olika anledningar om man säger så. ;p vilade ögonen hemma hos emma den natten, vi är så mysiga!!
gårdagen var en fläsk dag på soffan hos emma, efter det blev det lite brännboll med en massa fööölk vid cool skolan i grycksbo, hehe!!
& idag har jag och emma sovit halva dagen och sen tog vi en tripp till sågmyra med marita. :)
nu ska jag ta och hoppa in i emmas dusch och sen får vi se vad som händer.. hon ska väl toffla så jag ska ut och härja satan själv för alla är klen fisarrrr!! :D
fläskigt hej
jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0