har satt ner röven i norberg

och här ska jag stanna ett tag framöver! :)
ligger just nu i sängen och tar det för jävla lugnt. ska hoppa in i duschen om ett tag och sen bege mig mot emelies jobb för lite klippning igen. happy girl, orka mitt hår..
vet inte hur jag ska klippa mig eller nå, det får bli emelies problem helt enkelt :)

å när jag kommer hem ska jag och marita söka jobb i sälen, hur-fucking-awesome-som-helst.
vi hade planerat att fara utomlands över jul och nyår men får vi jobb där uppe får vi åka senare bara.
så blir vi kvar i sverige på julafton ska jag låsa in mig och äta makaroner, fy satan va jag hatar julen och allt som hör till, uuääh!!!

men nu lite mera körkortsplugg för jag har då inge mer att blogga om.


bra hejsan svejsan!



här har ni damen jag är hos också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0