helgen har varit grym!

i fredags kom jag hem rätt sent. eller hem och hem, hem och hämta saker sen åka igen heter det nog.
tog mitt pick och pack och drog till stan ju.
umgicks med min fina trulsa och flera =) slutade i alla fall på fest hos tobias.
lördagen spenderades med ett par gamla favoriter!!! :D
mannes med marita, milla, jennifer och sandra. trevligt jarå :)

nu är jag i alla fall i norberg igen, kärlek det.
idag blir det att åka och handla massor och sen städa och efter det promenix. :)
och imorgon blir det att åka ut till heestarna!
resten av veckan får vi allt se hur det blir med den, vet att fredag är det dags för utgång med emelie här i norberg & lördag ska jag umgås med trulsa igen, mys det :))

hörs då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0