No One's Gonna Love You

är sjukt trött på all press från alla håll och kanter.
är trött på att det ska tjatas och gnällas..
"kan han/hon klara det så kan väl du göra det!"
vem vet, jag kanske är efterbliven eftersom att det inte händer något?
eller vad sägs om att jag vill göra det i min takt och när jag själv känner för det.
MITT LIV, MINA BESLUT!

tackar emelie tusen gånger om för gårdagens bilåkning och prat.
jag är fruktansvärt glad över att jag har en sån klok vän som du. och verkligen någon som kan svara på alla frågor och funderingar utan att man ska känna sig dum! som dessutom har dom bästa svaren också.
du är guld emelie! <3

men nu ska jag göra mig klar och gå förbi emelie en vända så jag kan gå och handla :)
hörs då.



♥ http://www.youtube.com/watch?v=cuZo7pLnL7c&ob=av2e ♥

söt tant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0