på något vis kommer du alltid att vara en del av mig

allt hopp och alla drömmar, jag lägger bort allt jag kämpat och byggt upp. jag bryts ner mer och mer och jag tillåter det.
idag tänker jag ge upp. tänker gråta flodvis med tårar, sakna, ha ångest, inte prata när jag väl behöver. idag kryper jag ner i mig själv och stannar kvar. bara en kort stund, bara för att må dåligt och känna den där känslan som besöker mig rätt ofta. ångesten.
jag tänker lyssna på alla gamla låtar som jag setat och gråtit till när jag mått som sämst, idag tänker jag plocka fram alla dessa gamla kort och minnen som jag gömt undan just för att jag inte ska behöva komma ihåg.
idag är jag den människan jag var för ett tag sen. tom. rädd. arg. besvikan. svag.
jag ska göra allt dåligt idag.
och det är bara för att jag kan!

men imorgon tänker jag vara tillbaka igen, som den starka människa jag lyckats blivit bara för att jag tror att jag kan lyckas. med allt hopp, alla drömmar och all glädje jag har inom mig! imorgon kommer jag älska livet, precis som igår.


ta mig endast för den jag är, för det blir inte bättre än så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0