21 februari är det bara en gång per år.

nu är det måndag igen, vilket inte är min grej!
idag så ska jag nog kanske tillverka lite polkagrisar tillsammans med mina vännisar.
annars lär jag hem och plugga satan, allt går ju raka vägen till skogen och stannar där ungefär.
ryktades även om att svensson skulle till oss och lära sig spela tv spel, vilket han suger på för det är jag och evelina som är kung kung kung på att slåss!!!
som igår, då var ju jag och evelina kung som vanligt och spelade tv spel hela dagen.

annars så suger ju allt som vanligt, och jaaaaa det är måndag så då får man klaga hela dagen. :)


Fakta om Strindberg utifrån: www.strindbergsmuseet.se
Skriva om den barndomsskildring du läst.
Läsa en engelska bok och skriva om den.
Göra ett arbete om Zonterapi
Redovisning veckan efter, 15feb, muntligt med en liten powerpoint eller några bilder. skicka powerpointen med mail till mig eller ta med den på ett usb.
Ta reda på vad pseudovetenskap är och undersök kritiskt ditt område. beskriv och berätta om det. Tänk på att det finns många som tjänar pengar på att luras (även på nätet)

DET ÄR VAD JAG SKA GÖRA IDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0