complicated

mitt största intresse är inte att blogga eller att sitta vid datorn överhuvudtaget längre, därav den dåliga uppdateringen!

& dessutom så gör jag inte så mycket om dagarna.
eller jag umgås med evelina, sabina och svensson, typ allt jag gör.
går inte ens i skolan för att jag får inte vara där med min hals, vilket suger stenhårt för jag hamnar efter like hell!!
och ja, det är typ allt. 

nu ska jag fortsätta med mitt tvättande sen ska jag och min kära lillebror ut och gå med hundarna tänkte jag,
sen laga mat tills dom andra kommer hem.
kung kung kung.
sen ska jag nog upp och mysilysa med sabina i thinkis. :)



mina fina ögonstenar ♥ 





see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0