dom är över nu..

..alla dagarna med dig!

det finns så mycket saker som jag skulle vilja berätta, berätta bara för dig!
dela med mig av dom sakerna som jag inte berättat för någon, bara till dig
.

har varit hemma hela dagen och bara funderat och funderat, vilket inte vart så mycket bättre det heller.
nu åker tankarna runt i huvudet ännu mer!
vet liksom varken ut eller in längre.
vilket som kommer bli rätt och vilket som kommer bli fel?!
jag ser faktiskt ingen utväg.
men den här gången vet jag att jag är inte själv, jag har min mamma.
som stöttar mig mer än vad någon annan gjort någon gång..
jag älskar dig mamma.



nu ska jag iaf fortsätta att plugga och sen träffa daniel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0