lördag!

hm ja, nu är det lördag igen!! kul det, kul..
igår så kom jimmy ner och hälsade på, självaste herr liljedahl. :)
vi pratade en hel del skit, åkte lite bil och sen drack en bit öl. han sov även kvar så det var ju jätte mysigt. han är ju så söt!!!!! :*

nu sitter jag iaf hos svensson och dricker ett par öl och sådär med evelina hjärtat, svensson, hampus och jesper. :) rätt trevligt!
har varit på skotercrossen idag och såklart fick jag lov att stå ut med fyllon?! :o jag som är så snäll!! :)

nu ska jag och min kära kära evelina rocka vidare.
mitt liv rocker tillsammans med henne, så alla vet. <3
you are my everything. alltid och forever!!



jag älskar dig än, och jag saknar dig mer och mer varje dag!!
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du är fortfarande en del av mig.
vilket misstag jag gjorde att lyssna på dom, tur nog har jag brytit totalt med dom.
så nu blir det inge fler misstag, i alla fall inte misstag så man dödar någon.
för dom gjorde så att du dog... visst, jag var med på det själv för jag visste ju inge annat och vågade inte säga emot. men hur det än är, du är någonstans nu och en dag syns vi igen. om det så är i min dröm eller vad som helst.
jag älskar dig mer än vad jag älskat någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0