söndag...

typ tråkigast i välden!!!
helgen har iaf varit helt okej, rätt tomt utan evelina i natt men ska hon fria så ska hon. ;)

nu ska jag och dom andra ärtorna kolla på solsidan å efter det så blir det tv spel igen, kung dä!!

imorgon ska jag åka hem till min kära mamma igen, åååååå vad mysigt. ♥

 

sen hade jag inte så mycket mer att skriva tror jag.

ser framemot helgen iaf, blir att fira svensson som blir en gammal man på fredag sen på lördag ska vi ta vårat pick & pack och åka till svartnäs för att se på skotrar och dricka brak öl. jag och evelina, evelina och jag!
vi är bäst helt enkelt.


harry potter är hög, ha det bra!

flygplan är fina grejer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0