tisdag, aaaa!

vi är bäst, ja det är vi!
jävligt snygga är vi å, speciellt igår.
juste, det är mig och evelina jag pratar om!! ;)
igår hade vi en absolut städa lägenhets dag vilket slutade i kaos. :)
allt som vi äger låg på golvet, mördar-klackarna var på, hårbanden på huvudet, mjukis byxorna satt som ett smäck på evelina och ja, allt var kanon bra!
vi var som förut, då det var vi mot världen.
ett tag så har det inte kännts som det, men nu jävlar är vi igång igen och vi är bäst.

min andra halva och jag, min sambo, min rock, min bästa vän!
jag älskar dig, oss, vi.


det var dagen igår det.
idag ska min dag se ut som så att jag ska vara kvar i skolan till klockan sent och plugga matte.
sen hem och plugga igen och mysa lite med katten, han är så söt :*
efter det ska jag nog kramas lite med evelina, eller det får vi se.

och imorgon ska jag äntligen träffa min klämm checka pappa (som han säger att jag är)
ska plugga lite matte med han, åka till mora och hämta lister och ja, bara vara.
sover även kvar där också, trävligt dä då. :)

nu ska jag och Per Anders Fogelström fortsätta umgås. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0