blir så trött på dig

BLIR SÅ TRÖTT PÅ DIG! DET GÅR INTE ATT HA DIG MED, DU BLIR PORTAD FRÅN VARENDA CAMPING!!


har hänt så fruktansvärt mycket nu på slutet som jag inte ens vill ta upp här..
har även hänt så mycket sjuka saker så det är nå jävla sjukt åt det!

har "flyttat" in hos evelina, mer om det går vi inte in på..
meen iaf, vi har dampat, härjat, bråkat, skrattat, gråtit. ja you know!
glad att jag har dig iaf, evelina "rocken" "pekis" "pekman" ekman

har ju varit nyår också, vilket jag helst inte pratar om heller.. det var sugigast någonsin och ja, poliser och skit. suckysucky!

VARFÖR ÄR ALLT MED DIG SÅ KOMPLICERAT?
helt sjukt hur jag kan sakna en människa så mycket.
visst, vi bor jätte långt ifrån varandra, men samtidigt så har vi kontakt varje varje dag.
den människan får mig alltid på bättre tankar och gör mig alltid glad, vad det än är!!
skulle ha gjort vad som helst för att jag hade kunnat setat hos h o n o m och skrivit det här blogg inlägget, men tydligen funkar det inte så!
du är i vilket fall som helst bäst, även om du är på andra sidan jorden och vi hörs inte förens om ett par veckor!
h o p p a s tiden går fort, annars avlider jag...
utan dig vore jag inte den jag är just nu, för med dig vid min sida är jag starkare än någonsin!


nu ska vi nog fixilura lite här, sen sova tror jag. klockan är ju ändå rätt mycket! eller lite?
hörs en annan gång, en annan tid, kanske i ett annat liv! vem vet?
hej på er.



det nya odjuret vi införskaffat oss. han är KUNG! love hiiiiim. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0