DET ÄR SÅ DET ÄR

- och kommer alltid att vara!

nu är jag trött på att det alltid är jag som gör fel.
det är aldrig bara en människas fel till att sånt här händer. det har ni sagt själv!!!
"du får bättra dig annars är det väl lika bra att du flyttar" "du har ingen respekt" "du skiter i allt"
- visst, jag kan flytta! ni tror inte att jag vågar!
- respekt? jag är ju för fan livrädd för er..
- skiter i allt.. ja det gör jag. för jag orkar inte bry mig om vad som händer längre!

funderar å funderar.. hur ska jag ändra mig för att ni ska bli nöjda?
- det kommer jag aldrig lyckas med?! för ni är aldrig nöjda.
det är alltid fel på andra, men aldrig på er? konstigt.

sanningen svider, men ni är inte perfekta.. så långt ifrån faktiskt!


TRÖTT PÅ DET HÄR, TRÖTT PÅ ATT FÅ TA ALL SKIT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0