& jag har funderat klart... tror jag!

mitt hjärta slits verkligen åt två håll nu.
visst jag älskar dig och har alltid gjort det, men faaan jag står inte ut.
jag måste bort samtidigt som jag vill stanna.
du har alltid varit min trygghet, men på slutet har vi gått åt olika håll.
vi är så långt ifrån varandra nu och jag vet inte om jag kan få tillbaka mitt förtroende för dig igen!

men tack för allt du en gång gjort för mig, du offrade allt för mig.
& nu tänker jag offra allt för dig. genom att packa min väska och gå min väg.
jag gör det för jag hoppas att vi kan bygga upp det vi hade förut.
då det var du och jag mot världen!


jag älskar dig och så kommer det alltid att vara!
tack för allt, tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0