1 år tillsammans!

ja faktiskt så har jag och evelina varit vänner i ett år nu, ett helt år!
nog för att det känns som om vi träffades samma dag som man föddes men inte det inte.

och nu på slutet så är det ett par stycken som frågar hur vi har träffat varandra eftersom att vi trots allt bor tillsammans, så jag tänkte svara på det här och nu.

det var som så att jag och trulsa åkte till sågmyra på fest (som vi alltid gjorde) och ja, det var en del folk där.
en utav dom människorna var evelina! å jag är ju som jag är när jag träffar någon ny människa på den sunkigaste festen någonsin, i den sunkigaste lägenheten där den sunkigaste människan bodde.. så vi alla pratade lite och så, sen av någon anledning drar jag med evelina på toaletten. haha låter sjukt jag vet! ;) men där satt vi och pratade iaf, tills det kom fram att vi fyller år exakt samma dag. så jäklarns coolt tyckte vi att det var. så efter det så hade vi lite kontakt med varandra!
vad som hände sen minns jag faktiskt inte riktigt. men här är vi!

under ett år har vi gått igenom så mycket tillsammans.. allt i från att vi har bråkat och inte pratat med varandra på en hel månad (för oss är det mycket), till att ha stått i varadras armar och gråtit. vi har skrattat så tårarna rinner, vi har pratat om saker vi aldrig skulle prata med någon annan om! vi har kommit varandra närmare och närmare, ju mer vi varit arga, sura eller ledsna. vi är tillsammans något helt otroligt!
vi har gjort dom sjukaste sakerna man kan göra, vi har haft så fruktansvärt roligt.
och nu bor vi trotsallt med varandra, och det är till och med så att det funkar bra också! :)
trodde helt ärligt att vi aldrig skulle bli nå mer än "bekanta", eftersom vi var på helt olika nivåer i livet då. men med tiden så visade det sig att hon och jag är så sjukt lika. & nu är hon min bästa vän, en del av mig, min andra halva, min sambo, min rock, mitt allt!

kolla bara på henne, så ful som hon är så kan man ju inte göra något annat än att älska henne! ;)



bloggar nog lite innan jag ska sova om den hel vrickade helgen! :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0